بامَن 24

روش های دریافت قبض و پرداخت قبوض

روش های دریافت قبض و پرداخت قبوض

با گسترش تکنولوژی روند حذف قبوض کاغذی، تمایل به دریافت قبض با روش های نوین و الکترونیک افزایش پیدا کرده و دیگر جهت پرداخت قبض نیازی به مراجعه حضوری به هیچ بانک، سازمان یا ارگانی وجود ندارد. برای آشنایی به روش های پرداخت قبوض همراه ما باشید.

روش های دریافت قبوض جهت پرداخت آن:

در ابتدا باید به این نکته دقت شود که روش های پیشین دریافت قبض و پرداخت قبوض به صورت کاغذی منسوخ شده و امروزه استعلام قبوض با یکی از روش های زیر امکان پذیر است:

  • استعلام قبوض با استفاده از سامانه بامن24
  • دریافت قبض الکترونیکی با اس ام اس
  • استفاده از سایر اپلیکیشن ها

دریافت قبض با استفاده از سامانه بامن24:

جهت استعلام قبوض و پرداخت آن به بخش مربوط به پرداخت قبض در سامانه بامن24 مراجعه کنید.

یکی از راحت ترین و ایمن ترین روش های پرداخت استفاده از سامانه بامن24 می باشد، در این سامانه امکان استعلام و پرداخت قبوض برق، قبوض گاز، قبوض تلفن ثابت، قبوض تلفن های همراه ایرانسل و همراه اول همچنین استعلام خلافی خودرو، مالیات و عوارض شهرداری نیز از دیگر امکانات این سامانه می باشد.

تنها با یکبار استفاده از سامانه اطلاعات اشتراک شما به صورت اتوماتیک در سامانه ثبت می شود و در مراجعات بعدی تنها با انتخاب خدمات مد نظر و ورود به صفحه قبوض، امکان مشاهده و پرداخت قبوض برای شما میسر خواهد شد. همچنین در این سامانه قادر به پیگیری قبوض خواهید بود و در صورت نیاز تیم پشتیبانی بامن24 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

جهت استفاده از بامن 24 پس از ورود به بخش قبوض از طریق این لینک، مطابق شکل نوع قبض را انتخاب کنید، سپس با وارد کردن اطلاعات درخواستی، (شماره تماس در تسویه قبض تلفن های ثابت و همراه و شناسه قبض و شناسه واریز در پرداخت سایر قبوض) می توانید اقدام به پرداخت قبوض مورد نظر خود نمایید.

در این سامانه می توانید علاوه بر مشاهده قبوض آب، برق، گاز و پرداخت آن می توانید جریمه ها و خلافی خودرو و نیز عوارض شهرداری و مالیات محاسبه شده را مشاده و پرداخت نمایید.

دریافت قبض تلفن ثابت

جهت دریافت قبض و پرداخت قبض تلفن ثابت صورت حساب میان دوره و پایان دوره مکالمات تلفن ثابت علاوه بر روش سهل الوصول سامانه بامن24 درقبض تلفن، میتوانید از وبسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس Tci.ir استفاده نمایید.

پس ورود به سامانه، گزینه مخابرات من را انتخاب نمایید. با انجام ثبت نام و دریافت کد رمز امکان پرداخت قبض برای شما میسر خواهد شد.

سایر روش های مشاهده قبض تلفن

  • تماس با سامانه 2000
  • ارسال پیامک به شماره 3000713 حاوی شماره هشت رقمی اشتراک تلفن ثابت.

برای اطلاع بیشتر از ۴ روش پرداخت قبض تلفن ثابت کلیک کنید

قبض برق

برای پیگیری و پرداخت قبوض برق در استان تهران و کلیه استان ها می توانید با مراجعه به قسمت پرداخت قبض برق در سامانه بامن24 و با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت نسبت به استعلام و پرداخت قبوض خود اقدام نمایید.

سایر روش های پرداخت قبض برق تهران

برای پیگیری قبوض و دریافت قبض برق در استان تهران می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت توزیع نیروی برق نسبت به تسویه قبض خود اقدام نمایید.

دریافت قبض همراه اول به صورت ایمیل

جهت دریافت قبوض همراه اول به صورت ایمیل کافیست حرف Eرا به شماره 990009 پیامک کنید و منتظر پاسخ باشید، در پیامک ارسال شده از سوی سامانه از شما می خواهد ایمیل خود را به صورت صحیح ارسال کنید، ایمیل خود را مجددا به شماره 990009 ارسال کنید. سپس با ارسال E1 به همان شماره، ارسال قبوض کاغذی برای شما غیر فعال شده و ارسال متوقف می شود.

تا اینجا شما موفق به حذف قبوض کاغذی شده اید. در صورت تمایل برای پرداخت قبوض از طریق سامانه بامن 24 می توانید به بخش استعلام و پرداخت قبض همراه اول مراجعه نمایید. و در صورت تمایل دیگر راه های پرداخت قبض همراه اول، از طریق سامانه همراه اول به آدرس billing.mci.ir می توانید به خدمات مد نظر خود دسترسی داشته باشید و با وارد کردن اطلاعات اشتراک خود به قبض الکترونیک خود دسترسی خواهید داشت.

استفاده از سامانه پیامکی جهت اطلاع از قبض همراه اول

با ارسال یک پیامک به شماره 990009 ، میزان کارکرد اشتراک شما، میزان مصرف به تفکیک کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام کوتاه و سایر مبالغ و هزینه های حساب خود مطلع شوید. پیامک دریافتی شما شامل ازلاعات کاملی از صورت حساب، مبالغ قبض و شناسه های مربوطه است که با استفاده از اطلاعات ارسالی می توانید اقدام به پرداخت از طریق سامانه بامن24 یا سایر روش های پرداخت نمایید.

کد های دستوری دریافت و پرداخت قبوض در اپراتور همراه اول

ردیف نام قبض آدرس اینترنتی
۱ مشاهده قبض برق تهران https://billing.tbtb.ir/
۲  دریافت قبض گاز http://billing.nigc.ir/billing/gasAll.aspx
۳  استعلام قبض آب تهران http://ccp.tpww.ir/HomePage.aspx
۴  دریافت قبض همراه اول https://billing.mci.ir/
۵  دریافت قبض تلفن ثابت تهران https://eservice.tct.ir/eCare/view/mainpage
دریافت قبض از طریق پیامک و پرداخت در اپلیکیشن بامن24 روشی ساده، ایمن و در دسترس

مشاهده و پرداخت قبض ایرانسل

دارندگان سیم کارت های دائمی ایرانسل می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل با آدرس irancell.ir نسبت به تسویه قبض تلفن خود اقدام نمایند. در این روش کافیت به وبسایت مد نظر مراجعه نمایید و با درخواست صورت حساب از جزئیات اشتراک خود مبنی بر میزان مصرف، هزینه، پیامک و غیره اطلاع کسب نمایید.

در دیگر روش می توانید با تماس با تلفن گویای 0218734 این اقدام را عملی نمایید.

دریافت قبض با اس ام اس

مشترکین سیم کارت ای دائمی ایرانسل با ارسال یک پیامک بدون متن به 5459 یا 5458 می توانند نسبت به دریافت قبض خود و مشاهده صورت حساب کارکرد سیم کارتشان اطلاع کسب کنند.

دریافت قبض رایتل

برای اطلاع از صورت حساب کارکرد حساب خود، مشترکین سیم کارت های رایتل میتوانند از سیم کارت خود با شماره 200 و یا از طریق سایر شماره ها با 09202000000 تماس حاصل نمایند. مشترکین سیم کارت های رایتل علاوه بر تماس می توانند از طریق کد #140* نسبت به مشاهده کارکرد حساب خود مطلع شوند. در روش دیگر به صورت آنلاین می توان با مراجعه به وبسایت شرکت رایتل به آدرس rightel.ir، به حساب کاربری خود مراجعه نمایند و میزان مصرف خود را مشاهده نمایند.

تمامی مشترکین اپراتورهای موبایل میتوانند پس برای اطلاع از وضعیت حساب و پرداخت آنی صورت حساب خود با سریع ترین روش یعنی استفاده از سامانه بامن24 اقدام کنند، اپلیکیشن بامن24 در کافه بازار نیز جهت سهولت عزیزان در پرداخت کلیه قبوض، خرید شارژ و خرید طرح های اینترنت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دریافت قبض برق

جهت مشاهده و دریافت قبض برق خود در هر نقطه از ایران علاوه بر استفاده از بامن24 می توانید به وبسایت شرکت توزیع برق استان مورد نظر مراجعه نمایید و با وارد کردن اطلاعات اشتراک خود از میزان مصرف و مبلغ مورد نظر جهت پرداخت مطلع شوید.

وبسایت شرکت توزیع برق به صورت استانی متفاوت است و به صورت استانی سامانه اینترنتی مجزا وجود دارد، لذا جهت رسیدن به وبسایت شرکت برق در استان خود می توانید آن را در متورهای جستجو، بیابید.

دریافت قبض گاز

مشترکین می توانند با ارسال کد پانزده رقمی اشتراک خود به سامانه شرکت گاز می توانند اطلاعات کاملی از حساب خود و میزان مصرف بدست آورند، مشترکین تهرانی برای دریافت قبض گاز خود می توانند شماره اشتراک خود را به شماره 20001704 قبوض گاز خود را دریافت نموده و سپس نسبت به پرداخت قبض گاز اقدام نمایند.

راهنمای پرداخت قبض گاز به صورت غیرحضوری | روش های استعلام قبض گاز

دریافت قبض آب

جهت دریافت قبض آب نیز بهترین روش استفاده از سامانه بامن24 و پرداخت آسان از طریق اپلیکیشن بامن می باشد، بدون نیاز به قبض کاغذی و دریافت قبوض درب منزل، میتوانید از طریق خود اظهاری و ارسال اطلاعات کنتور آب به شرکت آب و پرداخت قبض آب از طریق وبسایت بامن24 به راحتی این عمل را انجام دهید.

۴ روش پرداخت قبض آب و استعلام قبض آب

استعلام خلافی خودرو

پس از قرار گیری خلافی خودرو در سامانه پلیس راهور، بلافاصله خلافی خودرو شما از طریق وبسایت و اپلیکیشن بامن24 امکان پذیر می باشد، فقط با داشتن اطلاعات شناسه قبض و شناسه پرداخت ارسال شده به شماره مالک و یا دریافت شده توسط راننده، می توانید اقدام به پرداخت جریمه رانندگی خود بپردازید.

جمع بندی:

وبسایت و اپلیکیشن بامن24 می توانید با امنیت و سرعت نسبت استعلام و پرداخت قبض تمامی اشتراک های آب، برق، گاز، تلفن، پرداخت جرایم رانندگی، پرداخت مالیات، عوارض شهرداری، خرید شارژ و اینترنت همراه از تمامی اپراتورها اقدام نمایید، جهت دریافت اپلیکیشن بامن24 به صورت مستقیم از طریق وب سایت و یا از طریق کافه بازار اقدام نمایید.

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

2.2/5 - (11 امتیاز)