بامَن 24

حذف قبض کاغذی تلفن ثابت و فعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت

حذف قبض کاغذی تلفن ثابت و فعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت

با حذف قبض کاغذی تلفن ثابت، مشکلاتی برای پرداخت آن برای مشترکین تلفن ثابت به وجود آمد. متأسفانه قبض پیامکی تلفن ثابت برای برخی مشترکین ارسال نمی‌شود و بعد از قطع یک طرفه تلفن متوجه داشتن بدهی خواهند شد. به همین منظور بهتر است با نحوه فعالسازی پیامک قبض تلفن بیشتر آشنا شویم.

بامن 24؛ راهکاری برای حذف قبض کاغذی تلفن

از زمانی که قبض کاغذی تلفن ثابت حذف شد، این سوال پیش آمده است که چگونه قبض تلفن ثابت بگیریم. اپلیکیشن بامن 24 راهکاری برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن است که پیشنهاد می‌کنیم از طریق کافه بازار و گوگل پلی این اپلیکیشن را نصب کنید.

اپلیکیشن پرداخت قبض
اپلیکیشن پرداخت قبض

مزایای استفاده از اپلیکیشن پرداخت قبض بامن 24:

  • تنها با وارد کردن شماره تلفن و بدون نیاز به شناسه، قبض تلفن ثابت را مشاهده کنید.
  • به آسانی قبض تلفن ثابت خود را در قسمت “گزارش تراکنش ها” پیگیری کنید.
  • استعلام رایگان قبوض امکان پذیر است.
  • جزئیات کامل قبض تلفن ثابت را مشاهده کنید.
  • قبوض تلفن و سایر قبوض را مدیریت کنید.
  • پرداخت گروهی و دسته جمعی تمامی قبوض امکان پذیر است.

حتماً بخوانید: ۴ روش پرداخت قبض تلفن ثابت

حذف قبض کاغذی تلفن ثابت

در راستای کاهش هزینه های صدور قبض کاغذی و حفظ محیط زیست طرح حذف قبض کاغذی تلفن ثابت اجرایی شده است. شما مشترکین تلفن ثابت می‌توانید به سامانه پرداخت قبض بامن 24 مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن، برای پرداخت قبض تلفن ثابت اقدام کنید.

فعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت

متأسفانه هیچ روش اینترنتی و غیرحضوری برای فعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت معرفی نشده است. فقط می‌توانید به نزدیک ترین دفتر پیشخوان منطقه خود مراجعه کنید و برای دریافت پیامک قبض تلفن درخواست دهید. با این کار قبض تلفن دوره های بعدی به سیم کارت شما پیامک خواهد شد.

روش های دریافت قبض و پرداخت قبوض

تغییر شماره همراه برای پیامک قبض تلفن ثابت

اما در پاسخ به این سوال که چگونه اس ام اس قبض تلفن ثابت را غیرفعال کنیم، باید گفت برای غیرفعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت بایستی به دفاتر پیشخوان و یا شرکت مخابرات منطقه خود مراجعه کنید.

در صورتی که پیامک قبض تلفن برایتان ارسال می‌شود که شماره آن را نمی‌شناسید، برای غیرفعال کردن پیامک، می‌توانید به شماره تلفن ثبت شده در پیامک قبض تماس بگیرید. درخواست کنید تا به دفتر پیشخوان و یا شرکت مخابرات مراجعه کند و ارسال پیامک قبض را برای خود مشترک فعال نماید.

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

2.5/5 - (53 امتیاز)