بامَن 24

روش ثبت نام لاستیک دولتی را در این مقاله بخوانید.

ثبت نام لاستیک دولتی از صفر تا صد!

اگر قصد تعویض لاستیک خودروی خود را دارید و می‌خواهید از لاستیک دولتی استفاده کنید باید بدانید به دو روش ثبت نام حضوری لاستیک دولتی و ورود به سامانه ثبت نام لاستیک دولتی می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید. قیمت لاستیک دولتی 10 تا 35 درصد از قیمت بازار لاستیک‌های کویر تایر، بارز، یزد و سایر برندهای لاستیک ارزان‌تر است. در ادامه روش ثبت نام لاستیک دولتی، قیمت دولتی انواع لاستیک و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را بررسی می‌کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اگر دفتر پیشخوان، کافی‌نت یا دفتر خدمات it دارید با ثبت نام در فرم درخواست نمایندگی بامَن24 سود کسب و کار خود را دوبرابر کنید.

سامانه ثبت نام لاستیک دولتی

سامانه ثبت نام لاستیک دولتی

در ابتدای مقاله گفتیم ثبت نام لاستیک دولتی به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. در روش حضوری باید به نمایندگان کویر تایر، یزد تایر و بارز در شهرستان محل زندگی خود مراجعه نمایید. در سایت اصلی شرکت‌های لاستیک سازی می‌توانید آدرس نمایندگی‌های مجاز یزد تایر، کویر تایر و بارز را بررسی نمایید.و اما جهت خرید اینترنتی لاستیک دولتی باید وارد سامانه فروش تایر شده و پس از ورود اطلاعات مالک خودرو، لاستیک دولتی خود را درخواست نمایید.سایت ثبت نام لاستیک دولتی پراید، دنا یا هر خودروی دیگری نیز همان https://kala.ntsw.ir/ می‌باشد و تفاوتی ندارد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاستیک دولتی را در ادامه بخوانید.

قیمت لاستیک دولتی

قیمت لاستیک دولتی

پیش‌تر اشاره کردیم قیمت لاستیک دولتی 10 تا 35 درصد پایین تر از قیمت لاستیک آزاد می‌باشد که با توجه به افزایش چشمگیر قیمت لاستیک خرید لاستیک دولتی جذاب به نظر می‌رسد. در جدول زیر قیمت لاستیک دولتی سه شرکت پرطرفدار یزد تایر، کویر تایر و بارز را مشاهده می‌نمایید:

برند لاستیکسایز 14سایز 15سایز 16سایز 18
یزد تایر700 هزار تومان600 هزار تومان*1 میلیون تومان
کویر تایر640 هزار تومان750 هزار تومان850 هزار تومان1 میلیون و 330 هزار تومان
بارز600 هزار تومان600 هزار تومان*1 میلیون و 300 هزار تومان
قیمت لاستیک آزاد

قیمت لاستیک آزاد

حالا که قیمت لاستیک دولتی را می‌دانید شاید برایتان جذاب باشد که قیمت لاستیک آزاد را بدانید و تفاوت دقیق آن را بدانید. در جدول زیر قیمت لاستیک آزاد کویر تایر، یزد تایر و بارز را مشاهده می‌کنید:

برند لاستیکسایز 14سایز 15سایز 16سایز 18
یزد تایر1 میلیون و 450 هزار تومان1 میلیون و 400 *1 میلیون و 750هزار تومان
کویر تایر800 هزار تومان750 هزار 1 میلیون و 800 هزار تومان1 میلیون و 800 هزار تومان
بارز1 میلیون و 450 هزار تومان1 میلیون و 450 هزار تومان*1 میلیون و 850 هزار تومان
مدارک ثبت نام لاستیک دولتی

مدارک ثبت نام لاستیک دولتی

ثبت نام لاستیک دولتی باید توسط مالک انجام شود و در ثبت نام حضوری و یا غیر حضوری مدارک زیر لازم است.

  • کارت خودرو
  • برگه سبز خودرو
  • کارت ملی صاحب خودرو

اگر به تازگی خودرو خریده‌اید و تعویض پلاک خودرو انجام نداده‌اید در حال حاضر نمی‌توانید جهت دریافت لاستیک دولتی ثبت نام نمایید، هرچه سریع‌تر پلاک خودرو را به نام خود منتقل کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

آسان‌ترین روش ثبت نام لاستیک دولتی

بهترین روش ثبت نام لاستیک دولتی

اگر ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی برای شما سخت می‌باشد به شما توصیه می‌کنیم با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به نمایندگان بامَن24 در سراسر کشور مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

بیش از 2000 دفتر پیشخوان، کافی نت و دفتر it در سراسر کشور نماینده بامَن24 هستند که خدمات متنوعی را در زمینه فروش شارژ و اینترنت، پرداخت قبض خدماتی، خلافی خودرو، و… ارائه می‌نمایند.

2.6/5 - (2876 امتیاز)