بامَن 24

۴ روش پرداخت قبض آب و استعلام قبض آب

4 روش پرداخت قبض آب و استعلام قبض آب

امروزه با توجه به حذف شدن قبوض کاغذی، روش‌های غیرحضوری جهت پرداخت قبض آب افزایش یافته است و دیگر افراد برای پرداخت قبوض خود نیازی به مراجعه به بانک‌ها ندارند. یکی از روش‌های استعلام قبض آب، استفاده از اپلیکیشن پرداخت قبض بامن 24 است. در این اپلیکیشن می‌توانید جهت دریافت قبض آب بدون شناسه اقدام کنید. در ادامه به سایر روش های پرداخت قبض اب به صورت غیرحضوری اشاره خواهیم کرد.

جهت پیگیری پرداخت قبض تکراری آب چه باید کرد؟

اگر به هر دلیلی قبض آب را دو بار پرداخت کردید، نگران نباشید چرا که در دوره بعدی، به صورت بستانکار اعمال خواهد شد. اما اگر درصورتی که در قبض جدید این مبلغ بستانکار نشد، بایستی با داشتن کد پیگیری پرداخت قبض قبلی را جهت رسیدگی به شرکت مربوطه مراجعه کنید.

1. از طریق سایت بامن 24

پرداخت قبض آب در سایت های مربوط به اداره آب مانند پرداخت قبض برق، برای هر استان جداگانه طراحی شده‌اند. اما در سامانه بامن 24 محدودیتی برای پرداخت قبض اب وجود ندارد. پس از ورود به صفحه “پرداخت قبض آب” شما می‌توانید با وارد کردن شناسه قبض، از قبض آب خود استعلام بگیرید.

روش پرداخت قبض آب

در سامانه بامن ۲۴ امکان پرداخت گروهی قبوض وجود دارد؛ برای این کار باید بعد از استعلام قبض آب، افزودن به لیست را انتخاب کنید. سپس می‌توانید همه قبوض خدماتی و شهری خود را به صورت یکجا و با یک درگاه پرداخت کنید.

2. از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب

روش دوم جهت استعلام قبض آب استفاده از سایت های شرکت آب و فاضلاب مربوط به هر استان است.

استانآدرس اینترنتی پرداخت قبض آب
تهرانhttps://ccp.tpww.ir/
آذربایجان شرقیhttps://abfaazarbaijan.ir
هرمزگانhttps://abfahormozgan.com
اصفهانhttps://www.abfaesfahan.ir
شیرازhttps://moshtarak.abfa-shiraz.ir/
خوزستانhttps://pay.abfakhz.ir/

3. از طریق خودپرداز

یکی دیگر از روش های دریافت قبض آب، خودپردازها و عابر بانک‌ها هستند. در این روش باید شناسه قبض و شناسه پرداخت را حتما داشته باشید، سپس با استفاده از کارت بانکی خود اقدام به پرداخت قبض آب خود نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با چگونگی پرداخت قبوض از طریق خودپرداز ATM کلیک کنید

4. از طریق اپلیکیشن های پرداخت

اپلیکیشن های پرداخت قبض زیادی وجود دارند که برای سادگی استعلام قبض و پرداخت آن طراحی شده‌اند. از جمله این اپلیکیشن ها می‎توان آپ، 780 و بامن 24 را نام برد. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن پرداخت قبض بامن 24 نسبت به استعلام قبض آب بدون شناسه اقدام نمایید؛ سپس آن را پرداخت کنید.

روش پرداخت قبض آب

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن ۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن ۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن ۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن پرداخت قبض بامن ۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن ۲۴

از اینکه دیدگاه خود را در مورد پرداخت قبض آب با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

3.5/5 - (140 امتیاز)