بامَن 24

راهنمای صدور قبض اظهارنامه مالیاتی و پرداخت قبض مالیات

راهنمای صدور قبض اظهارنامه مالیاتی و پرداخت قبض مالیات

پس از ثبت اظهارنامه مالیاتی در صورتی که به شما مالیات تعلق بگیرد، بایستی نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کنید. در ادامه با صدور قبض مالیات و پرداخت آن آشنا خواهید شد.

جهت پرداخت قبض مالیات می‌توانید از طریق سامانه بامن 24 یا نصب اپلیکیشن بامن 24 اقدام کنید. با استفاده از آن می‌توانید تمامی قبوض شهری و خدماتی خود را به صورت گروهی پرداخت کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک های زیر دانلود کنید.

اپلیکیشن پرداخت قبض
اپلیکیشن پرداخت قبض

صدور قبض اظهارنامه مالیاتی

پس از مشخص شدن میزان مبلغ مالیاتی که به شما تعلق گرفته است، به سامانه دریافت اظهارنامه مالیاتی مراجعه کنید. در ادامه صفحه زیر برای شما باز می‌شود. بایستی میزان مبلغ نقدی قابل پرداخت (40 درصد مانده مالیات) و تعداد اقساط (حداثر 3 قسط) را مشخص کنید.

صدور قبض اظهارنامه مالیاتی

📜 نحوه دریافت قبض برق از طریق پیامک و پرداخت قبض برق

با تأیید کد واحد مالیاتی و کلاسه پرونده و ارسال اطلاعات، کد رهگیری را دریافت می‌‌کنید و پنجره زیر را مشاهده می‌کنید. روی گزینه “نمایش قبوض صادره” کلیک کنید.

صدور قبض اظهارنامه مالیاتی

شماره رهگیری اظهارنامه و شماره پیگیری ثبت نام شماره اقتصادی به صورت خودکار تکمیل می شود .  کلمه امنیتی را وارد کنید و روی گزینه “نمایش قبوض” بزنید.

صدور قبض اظهارنامه مالیاتی

۴ روش پرداخت قبض آب و استعلام قبض آب

در صفحه باز شده قبض های مالیات شما نمایش داده می‌شود. بایستی روی آیکون چاپ کلیک کرده تا قبض ها چاپ شوند.

صدور قبض اظهارنامه مالیاتی

سپس جزئیات بیشتری از قبض مالیات را مشاهده می‌کنید. در صورت تمایل آن را چاپ کنید و یا شناسه قبض و شناسه پرداخت آنها را یادداشت کنید.

قبض مالیات
قبض مالیات

راهنمای پرداخت قبض گاز به صورت غیرحضوری | روش های استعلام قبض گاز

پرداخت قبض مالیات

یکی از روش های پرداخت مالیات، استفاده از اپلیکیشن پرداخت قبض بامن 24 است.

سامانه بامن 24 به صورت تخصصی در حوزه پرداخت قبض فعالیت می‌کند که خدمات خود را در بستر وب سایت و اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داده است.

راهنمای پرداخت مالیات بامن 24

وارد اپلیکیشن بامن 24 شده و گزینه “پرداخت قبوض” را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه “قبض مالیات” در صفحه باز شده، شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کنید و مشاهده جزئیات را بزنید؛ سپس نسبت به پرداخت قبض مالیات خود اقدام کنید.

پرداخت قبض مالیات
پرداخت قبض مالیات
پرداخت قبض مالیات

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

1.7/5 - (29 امتیاز)