بامَن 24

پیگیری قبوض و آموزش پیگیری قبض پرداخت شده

پیگیری قبوض و آموزش پیگیری قبض پرداخت شده

در مواردی از قبوض مانند قبض تلفن ثابت، قبض خلافی خودرو، قبض برق و … پس از پرداخت قبض مبلغ بدهی به شرکت مربوطه صفر نمی‌شود. در واقع با اینکه مشترک قبض خود را پرداخت کرده است، ثبت قبض پرداخت شده با تأخیر انجام می‌شود. د ر این مطلب با روش های پیگیری قبوض پرداخت شده و پرداخت قبض دوباره و تکراری قبوض بیشتر آشنا خواهید شد.

پیگیری پرداخت قبوض بامن 24

درصورتی که از طریق سامانه پرداخت بامن 24 قبوض خود را پرداخت کنید، می‌توانید به بخش گزارشات و پیگیری سوابق پرداخت مراجعه کنید. برای این کار بایستی به سامانه بامن 24 مراجعه کرده و یا اپلیکیشن بامن 24 را نصب کنید. پس از ورود به سامانه، قبوض پرداخت شده خود را پیگیری کنید.

اپلیکیشن پرداخت قبض
اپلیکیشن پرداخت قبض

پرداخت قبض آب

پیگیری قبض آب پرداخت شده

از روش های پیگیری قبض آب پرداخت شده مراجعه به سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلات مربوط به هر منطقه است.

خوداظهاری کنتور آب

برای اطلاع از آدرس اینترنتی شرکت آب هر استان کلیک کنید

پیگیری قبض برق تهران

یکی از روش های دیگر جهت پیگیری قبض برق، مراجعه به آدرس اینترنتی شرکت توزیع برق تهران است. جهت مشاهده و پیگیری پرداخت قبض برق تهران، وارد آدرس http://billing2.tbtb.ir/ شده و با داشتن شناسه قبض، شماره پرونده و یا رمز رایانه می‌توانید سوابق پرداخت قبض برق را مشاهده کنید.

در این روش فقط مشترکین برق تهران امکان پیگیری قبوض خود را دارند؛ در حالی که اگر با سامانه بامن 24 اقدام به پرداخت قبض تمامی استان ها کنید، می‌توانید برای پیگیری قبض برق خود اقدام کنید.

خوداظهاری کنتور برق

با روش های پرداخت قبض برق تهران آشنا شوید

پیگیری قبض گاز پرداخت شده

مشترکین گاز جهت پیگیری قبض گاز خود می‌توانند به آدرس اینترنتی شرکت گاز مراجعه کنند. سپس شماره اشتراک گاز خود را وارد کنند تا پرداخت قبض گاز را پیگیری کنند.

خوداظهاری کنتور گاز

راهنمای پرداخت قبض گاز به صورت غیرحضوری | روش های استعلام قبض گاز

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن ۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن ۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن ۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن پرداخت قبض بامن ۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن ۲۴

از اینکه دیدگاه خود را در مورد با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

1.7/5 - (47 امتیاز)