بامَن 24

کد دستوری *1# همراه اول

توضیحات و لیست خدمات کد دستوری #۱* در اپراتور همراه اول

در این نوشته قصد داریم به بررسی خدمات کد دستوری #۱* در اپراتور همراه اول بپردازیم. در ادامه نوشته ما را همراهی کنید. 

به موجب طرح #۱* مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*  نسبت به خرید شارژ همراه اول برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر اقدام نمایند.

همیاب24

نحوه فعال سازی و برخورداری از کد دستوری #۱*

  • تاریخ اجرای طرح از تابستان ۹۴ می باشد.
  • کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. (مشترکین دائمی می‌توانند برای مشترک اعتباری دیگر شارژ خریداری و هدیه نمایند).

قوانین کلی خرید شارژ از طریق سامانه #۱*  

  •  روش پرداخت به این صورت است که پس از درخواست خرید شارژ از جانب مشترک، مشترک به درگاه بانک اتصال یافته و می‌تواند با ارسال شماره کارت شتاب و رمز دوم، پرداخت خود را انجام دهد.
  • در صورتی که مشترک اقدام به خرید شارژ نماید، اعتبار مشترک مستقیماً افزایش می‌یابد. بدین معنی که نیازی به ارسال پین در این روش توسط مشترک نمی‌باشد
  •  شماره‌های افراد دیگری که از سوی هر مشترک اعلام می‌گردد، در صورت تائید مشترک برای خریدهای بعدی وی ثبت می‌شود.
  •  در صورتی که مشترک برای خرید شارژ اقدام نماید، مبلغ فعلی شارژ مشترک بررسی می‌شود. اگر مبلغ به اندازه‌ای باشد که با خرید جدید، اعتبار مشترک بیش از ۲۰۰ هزار تومان شود، از خرید شارژ جلوگیری شده و مراتب طی پیامک به مشترک اعلام می‌شود.
  • در صورت موفق بودن عملیات خرید شارژ، افزایش شارژ از طریق کدهای USSD و پیامک به مشترک اعلام می شود. در صورت عدم موفقیت نیز نتیجه به مشترک اعلام می‌گردد.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را در “بامن ۲۴” تجربه کنید

امکان شارژ عادی و شارژ فوق العاده

مشترکین می‌توانند با شماره گیری #۱*۱*۱* از شارژ عادی و با اعمال شارژ از طریق کد دستوری #۲*۱*۱* بدون نگرانی از دست رفتن مبلغ و زمان اعتبار شارژ اصلی از مزایای شارژ فوق العاده استفاده نمایند. همچنین در صورتی که بخواهند مبلغی را به صورت دلخواه شارژ نمایند، می‌توانند با شماره گیری #۳*۱*۱* شارژ دلخواه خود را به راحتی خریداری نمایند (شارژ دلخواه باید حداقل ۱۰,۰۰۰ ریال و مضربی از ۱,۰۰۰ریال باشد).

شارژ سریع و راحت

مشترکین اعتباری می‌توانند با شماره گیری #مبلغ شارژ*۱*، شارژهای ۱۰,۰۰۰ و ۲۰,۰۰۰ و ۵۰,۰۰۰ و  ۱۰۰,۰۰۰ و ۲۰۰,۰۰۰ و ۵۰۰,۰۰۰ و ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریالی را سریع‌تر از هر روشی به صورت فوق العاده برای خود خرید نمایند.

برای مثال:

۱۰۰۰۰۰#*۱* = شارژ۱۰۰,۰۰۰ریالی با ۳۰,۰۰۰ ریال هدیه ۳ روزه

حتماً بخوانید: کدهای دستوری دائمی همراه اول و ایرانسل

مبلغ شارژ فوق‏ العاده

این مبلغ براساس میزان اعمال شارژ متفاوت بوده و پس از وارد نمودن رمز شارژ با کد دستوری #۲*۱*، و انتخاب مبلغ شارژ فوق‏ العاده به صورت جدول زیر فعال خواهد گردید:

میزان اعمال شارژ (ریال)میزان شارژ هدیه (ريال)اعتبار زمانی شارژهدیه *
۱۰,۰۰۰۲,۰۰۰۱ روز
۲۰,۰۰۰۴,۰۰۰۱ روز
۵۰,۰۰۰۱۰,۰۰۰۱ روز
۱۰۰,۰۰۰۳۰,۰۰۰۳ روز
۲۰۰,۰۰۰۶۰,۰۰۰۳ روز
۵۰۰,۰۰۰۱۵۰,۰۰۰۳ روز
۱,۰۰۰,۰۰۰۳۰۰,۰۰۰۳ روز

* منظور از ۱ روز اعتبار شارژ هدیه، تا ۲۴ ساعت پس از زمان اعمال شارژ بوده و منظور از ۳ روز اعتبار شارژ هدیه، تا ۷۲ ساعت پس از اعمال شارژ می‌‏باشد.

ویژگی‏ های شارژ فوق‏ العاده

شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، SMS و دیتا می‏‌شود و در صورتی که پیش از اتمام اعتبار شارژ هدیه اقدام به اعمال شارژ فوق ‏العاده‏‌ی مجدد نمایید، مبلغ شارژهای هدیه با هم جمع و زمان اعتبار طولانی‏‌تر، منظور می‏‌گردد (زمان اعتبار شارژ هدیه جمع نمی‏‌گردد). لازم به ذکر است در زمان تماس با اپراتورهای دیگر و همچنین تماس خارج از کشور و رومینگ از شارژ اصلی مشترک کسر خواهد گردید.

* پایان یافتن مهلت زمانی استفاده از شارژ هدیه، تأثیری بر مبلغ و مهلت استفاده از شارژ اصلی نمی‏‌گذارد.

حتما بخوانید: با تمامی روش های الکترونیکی پرداخت قبض آشنا شوید

پرداخت راحت و سریع قبض تلفن همراه

اگر شما با پرداخت غیرحضوری قبض تلفن همراه خود به جمع همراهان طبیعت پیوسته اید یا علاقمند به بهره مندی از خدمات الکترونیکی پرداخت قبض می‌باشید، برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات قبوض خود نظیر مبلغ میان‌دوره و پایان‌دوره و پرداخت راحت و سریع، می‌توانید با شماره‌گیری #۱* و ورود به منوی “قبض” یا با شماره گیری راحت و آسان کد دستوری #۲*۱* نسبت به رویت مبلغ و پرداخت قبض میان‌دوره و یا پایان‌دوره خود اقدام نمایید.

قبض موبایل خود را چگونه پرداخت کنیم؟ با مراجعه به سایت بامَن ۲۴ می توانید صورتحساب دائمی تلفن همراه و قبوض شهری خود را مشاهده و پرداخت نمایید.

خرید بسته های نوترینو

ستاره اول به منظور تسهیل خرید بسته‌های اینترنت نوترینو برای مشترکین دائمی و اعتباری، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک با مراجعه به درگاه #۱* و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی خود بتواند به صورت مستقیم بسته نوترینو را فعال نماید. بدین ترتیب مشترکین دیگر نیاز به خرید و اعمال مکرر شارژ و انجام چند نوبت عملیات بانکی نخواهند داشت و می‌توانند تنها با یکبار مراجعه به درگاه #۱* ، بسته‌های نوترینو را به سرعت و به راحتی برای خود و یا دیگران خریداری و فعال نمایند.

شارژ بانوان در کد دستوری #۱*

فقط برای خانم ها! ۳۰ درصد شارژ بیشتر در هر بار شارژ

ستاره اول به پاس قدردانی از بانوان گرامی، امکان استفاده از سرویس شارژ بانوان را در منوی خود فراهم نموده است. مشترکین می‌توانند از این طریق به راحتی و بدون نیاز به پین کد برای خود یا دیگران اقدام به خرید شارژ نمایند و از مزایای شارژ بانوان بهره مند شوند. لازم به توضیح است مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند برای خطوط اعتباری که در پایگاه اطلاعاتی همراه اول به نام یک خانم ثبت شده است به صورت مستقیم با کد دستوری #۴*۱*۱* اقدام به خرید شارژ نمایند. برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های خرید شارژ بانوان کلیک کنید.

از خدمات منحصر به فرد بامَن ۲۴ برای خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض بهره ­مند شوید.

3.9/5 - (82 امتیاز)
فیسبوک توییتر لینکداین تلگرام واتس اپ

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 1221
دوست نداشتم: 1283
میانگین امتیازات: 0.95

40 دیدگاه در “توضیحات و لیست خدمات کد دستوری #۱* در اپراتور همراه اول

سلام من از كد دستوري *١# اينترنت گرفتم از حسابم كم شده ولي اينترنت فعال نشده

سلام مژگان عزیز
با پشتیبانی ستاره اول تماس بگیرید. پیشنهاد می‌کنم اپلیکیشن بامن 24 رو نصب کنید که هم با چنین مشکلاتی روبرو نشید و هم از 30 درصد شارژ هدیه ویژه بانوان بهره ببرید.

سلام من قبض برق را از *۱# پرداخت کردم پول کم شده و عملیات موفق اومده ولی قبض هنوز کم نشده

سلام سعید عزیز
احتمالا طی 72 ساعت به حساب شما بارگشت خواهد خورد.
اپلیکیشن پرداخت قبض بامن24 با امکانات منحصر بفرد استعلام قبوض، نمایش جزئیات قبض و پرداخت قبض دسته جمعی گزینه مناسبی برای پرداخت قبوض شماست. پشتیبانی خبره و قوی بامن 24 همیشه همراه شماست.

سلام.بنده دو نوبت به مبلغ ۲۰هزار تومان شارژ کردم.شارژ نشده ولی از خسابم کم شده

سلام مهدیه عزیز
متأسفانه کامنت هایی بر همین اساس دریافت می‌کنیم که با مشکل روبرو شدند. پیشنهاد می‌کنم اپلیکیشن بامن24 رو دانلود کنید و باخیال راحت از خدمات آن استفاده کنید.

هم اکنون شارژ فوق العاده مطابق مطالب فوق الذکر انجام نمیپذیرد !!!

سلام شاهین عزیز
در اسرع وقت مطلب ویرایش خواهد شد.

سلام وقت بخیر لطفا جواب منو بدین من همیشه واسه خواهرم از *۱# شارژ می‌خرم ایرانسل اون خطش همیشه میره براش الان دیشب براش خریدم شارژ از حسابم کم شده و نوشت عملیات موفق اما شارژ نرفت براش من از کجا پیگیری کنم ! لطفاراهنمایی کنید مبلغ شارژ ۲۰ هزار تومن بوده

سلام ایناز عزیز
از طریق پشتیبانی ایرانسل پیگیری کنید.

باسلام،باآرزوی قبولی طاعات و عبادات شما وهمکاران عزیزتون،بنده کیف پولمو در این اپلیکیشن فعال کردم و شارژش کردم ولی وقتی میخوام ازکیف پولم برای خط ایرانسلم شارژ خریداری کنم ارور میده و شارژ نمیده،بیزحمت بنده رو راهنمایی کنین،باتشکر

سلام علی عزیز
برای تماس با پشتیبانی بامن24، با شماره 05141424 داخلی 1 تماس بگیرید.

امتیاز رو چطور به شارژ تبدیل کنیم؟

سلام دوست عزیز
در پنل کاربری تون میتونید امتیاز رو به بسته اینترنت و یا مکالمه تبدیل کنید.

از طریق *۱# قبض موبایل پرداخت کردم تراکنش موفق بود پول از حساب کم شد ولی همچنان خطم قطعه!!!

سلام دوست عزیز
لطفا با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید

با سلام من هز طریق #1* قبض موبایلمو پرداخت کردم در اخر پروسه پرداخت به من شماره واریز نداد وپیغام خطا اومد ولی پول از حسابم کم کرد ولی مبلغ قبض هم پرداخت نشد.

سلام دوست عزیز
شما می‌تونید با سامانه بامن24 قبض هاتون رو پرداخت کنید. این سری مشکلات براتون پیش نمیاد و پشتیبانی سامانه، پاسخگوی چنین مشکلاتی خواهند بود.

با سلام
من قبض ایرانسلمو با *1#واریز کردم پیام تراکنش موفق اومده پول از حسابم کم شده ولی پول تو حساب ایرانسلم واریز نشده
الان بیشتر از سی ساعته که خبری نیست

سلام دویست عزیز
لطفا با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *