بامَن 24

اینترنت TD-LTE ایرانسل

درباره اینترنت TD-LTE ایرانسل چه اطلاعاتی دارید؟

امروزه سرویس‌های اینترنت ADSL به‌عنوان اینترنت پرسرعت برای دسترسی کاربران در مقیاس وسیع استفاده می شود. اما رفته رفته با افزایش تعداد کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کردند، به تدریج محدودیت‌های آن‌ها هم آشکار شد. مواردی مانند موجود نبودن پورت برای تخصیص سرویس یا وابستگی سرویس به خط تلفن ثابت، از جمله این مشکلات بودند.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را در “بامن ۲۴” تجربه کنید

با گسترش شبکه‌های تلفن همراه و افزایش تمرکز آن‌ها بر ارائه خدمات اینترنت سریع‌تر و قابل اعتمادتر، گزینه‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفت. تمرکز روی سرعت و قابلیت اعتماد بیشتر، منجر به حرکت از شبکه‌های ۳G به ۳G و در نهایت معرفی فناوری TD-LTE شد. این استاندارد توسط ۳GPP ‏(۳rd Generation Partnership Project) توسعه یافته و در عمل فناوری ارتباطی بسیار سریع‌تری است. LTE یا به‌طور کامل‌تر Long Term Evolution، استانداردی است که ۳GPP به‌عنوان راهکار بلندمدت خود برای بهبود و افزایش سرعت ارتباطات دیتا در نظر گرفته است.

مزایای TD-LTE

اینترنت TD-LTE ایرانسل

 

ویژگی‌های مذکور باعث می‌شود که TD-LTE قادر به تأمین مزایای زیر باشد:

– افزایش ظرفیت:

با توجه به نرخ بالای انتقال داده، ظرفیت قابل توجهی برای انتقال اطلاعات توسط این فناوری فراهم می‌شود که در نهایت منجر به بهبود چشمگیر تجربه کاربری می‌شود.

– کاهش هزینه:

از آنجا که معماری این فناوری نسبتا ساده است، این امکان را فراهم می‌کند تا پیاده‌سازی و بهره‌گیری از آن سریع‌تر، آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر باشد.

حتما بخوانید: اطلاع از تعرفه و هزینه های خرید اینترنت همراه و شارژ ایرانسل

– انعطاف‌پذیری طیف فرکانس:

TD-LTE روی طیف‌های فرکانسی متعددی کار می‌کند که پهنای باند آن‌ها می‌تواند به ٢٠٠ مگاهرتز برسد. اندازه بزرگ بلوک‌های طیف فرکانس امکان جابه‌جایی آسان‌تر، دستیابی به ظرفیت بیشتر و نرخ انتقال بالاتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

– بهبود تجربه کاربری:

تخصیص ظرفیت موجود به جریان‌های Uplink یا Downlink به صورت پویا، امکان استفاده بهتر از پهنای باند موجود براساس نیاز کاربر را فراهم می‌کند که در نتیجه تجربه کاربری بهتری را ایجاد خواهد کرد.

گاهی اپراتورها از دو تکنیک FDD و TDD، به‌طور جداگانه برای سرویس‌دهی به کاربران موبایل یا کاربران خانگی و اداری استفاده می‌کنند. به این ترتیب، اختلال میان سرویس‌های مختلف به حداقل می‌رسد و هر یک از این گروه‌ها می‌توانند از کیفیت سرویس بالاتری بهره‌ ببرند.

تمام این مزایا به TD-LTE امکان می‌دهد به‌راحتی رقیب اصلی خود در حوزه سرویس‌های اینترنت بی‌سیم برای کاربران خانگی و اداری، یعنی اینترنت WiMAX را پشت سر بگذارد. در عین حال، سهولت راه‌اندازی، سرعت بالای دسترسی و هزینه‌های مقرون به‌ صرفه و قابل‌ مقایسه باعث شده است که بسیاری از کاربران سرویس‌های ADSL هم به سمت TD-LTE گرایش پیدا کنند، زیرا به این ترتیب دیگر با مشکلات متداول سرویس‌های مذکور درگیر نخواهند بود.

البته لازم به ذکر است TD-LTE در تمامی شهر های ایران فعال نیست و اگر شما تمایل دارید بدانید که آیا شهر شما نیز تحت پوشش اینترنت TD-LTE قرار دارد بهتر است به سایت ایرانسل مراجعه نموده و از قسمت “اینترنت ثابت”، شهر مورد نظر خود را از لیست، جستجو کنید.

از خدمات منحصر به فرد بامَن ۲۴ برای خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض بهره ­مند شوید.

به این متن امتیاز بدهید post