بامَن 24

کدام خودروها در نوروز 1401جریمه یک میلیونی می‌شوند؟

کدام خودروها در نوروز 1401 جریمه یک میلیونی می‌شوند؟

با توجه به واکسینه شدن بیشتر افراد، امسال سفرهای نوروزی با محدودیت روبه رو نیست و حتی سفر به شهرهایی با وضعیت قرمز، منعی ندارد. اما سفر نوروزی 1401 شرایطی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

جریمه یک میلیونی کرونا

جریمه یک میلیون تومانی

برای سفر با خودرو شخصی، فردی که پلاک خودرو به نامش ثبت شده است باید حداقل دو دوز واکسن تزریق کرده باشد در غیر این صورت روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

عدم نیاز به ثبت نام برای جریمه یک میلیونی

برای عدم جریمه یک میلیونی مسافرت، نیازی به ثبت نام در سامانه خاصی نمی‌باشد.
 دوربین‌های هوشمند جاده‌ای شماره پلاک خودروها را ثبت می‌کنند و اگر مالک خودرو حداقل دو دوز واکسن را تزریق نکرده باشد، سفرش غیرمجاز بوده و روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

استعلام و پرداخت خلافی ماشین و موتور سیکلت

جریمه یک میلیونی تردد برای کسانی که بعد از 20 اسفند واکسن می‌زنند

جریمه کسانی که بعد از 20اسفند واکسن می‌زنند.

کسانی که بعد از شروع محدودیت‌های سفر در نوروز(یعنی 20 اسفند 1400) دوزدوم واکسن خود را دریافت می‌کنند، نگران جریمه نباشند. سیستم‌های کنترلی پلیس راهور دائما به روز رسانی می‌شوند و به محض دریافت واکسن، مشمول جریمه یک میلیون تومانی نخواهند شد.

البته شرایط ویژه ای برای تردد در نوروز 1401 با وسایل نقلیه عمومی وجود دارد.

نتیجه گیری

در سفرهای نوروزی بهتر است واکسیناسیون کامل انجام شود و حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید تا از بیماری در امان بمانید. لطفا نظرتان را درباره این مقاله با ما در میان بگذارید.

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴ از کافه بازار

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

1.1/5 - (49 امتیاز)