بامَن 24

یارانه معیشتی

جواب اعتراض به یارانه معیشتی/ برای دریافت یارانه معیشتی چه باید کرد؟

در مطلب راهنمای گام به گام رسیدگی به درخواست بسته حمایت معیشتی که در وبلاگ منتشر شد، بسیاری از افراد دیدگاه خود را به اشتراک گذاشتند و در مورد نحوه محاسبه گردش مالی سالیانه اعتراض داشتند.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را با بامن۲۴ تجربه کنید

جواب اعتراض به یارانه معیشتی

در روز ۲۵ دی ماه سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی درباره درخواست بازبینی مجدد توضیحات بیشتری داد و گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی به نیابت از شخص دیگری کار مالی انجام دهد. اگر وی تصور می‌کند تا شش ماه آینده می‌تواند حساب تجاری و شخصی‌اش را منفک و مشمول دریافت بسته معیشتی شود، می‌تواند درخواست بازبینی بدهد. این درخواست بازبینی شش ماه آتی بررسی می‌شود و اگر فرد مشمول شود، بسته به وی تعلق خواهد گرفت.

برای دریافت یارانه معیشتی چه باید کرد؟

به گفته حسین میرزایی اطلاعاتی که در بانک اطلاعاتی وزارت رفاه وجود دارد، قابل اصلاح نیست و افرادی که نسبت به نتیجه‌ها، اعتراض دارند، باید رفتار مالی خود را اصلاح کنند و حساب خود را از حساب کارفرمایان جدا کنند و پس از آن در سامانه درخواست بازبینی دهند و به مرور به اعتراض‌ها رسیدگی می‌شود.

بنابراین کسانی که اعتراض خود را ثبت کرده‌اند و درخواست بازبینی داده‌اند، باید تا تیر ماه 99 حساب شخصی خود را از حساب مالی محل کار یا افراد دیگر جدا کنند، در نتیجه بعد از بررسی های لازمه مشمول دریافت یارانه معیشتی خواهند شد.

بیشتر بدانید: راهنمای گام به گام رسیدگی به درخواست بسته حمایت معیشتی

براساس اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی بیش از ۳ میلیون فرد سرپرست خانوار اعتراض خود را در سامانه ثبت کردند و تا کنون بیش از ۴۲۰ هزار نفر این افراد مشمول دریافت یارانه معیشتی شده‌اند.

در هر حال اجرای طرح حمایت معیشتی که از سوی وزارت رفاه بعد از سهمیه بندی بنزین اجرایی شده است از همان ابتدا با اعتراض‌هایی از سوی مردم روبرو بود و با گذشت حدود دو ماه از این طرح همچنان بسیاری از سرپرستان خانوار خود را مشمول این طرح می‌دانند و متأسفانه تاکنون پاسخ درستی به آنها داده نشده است.

جدایی حساب‌های بانکی شخصی و تجاری در سال ۹۹

حسین میرزایی، سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی:
حساب‌های بانکی شخصی و تجاری در سال ۹۹ از یکدیگر جدا خواهند شد. کارهای زیر ساختی آن در حال انجام است.
افرادی که به دلیل وجود پول‌های غیر شخصی در حساب شخصی‌ خود از لیست مشمولان بسته معیشتی خارج شدند، برای آذر ماه سال ۹۹ می‌توانند مجدد اعتراض کنند تا وضعیت آن‌ها دوباره بررسی و مشمول بودن یا نبودن آن‌ها مشخص شود.
جدایی حساب‌های بانکی شخصی و تجاری به زمان زیادی نیاز دارد و تا وقتی که تمام کارهای زیرساختی آن صورت نگیرد، بررسی مجدد اعتراضات نتیجه نخواهد داشت.

چرا در موقع ورود به سامانه حمایت پیغام “اطلاعات ارسال شده معتبر نیست” می دهد؟

در شرایط زیر این پیغام را مشاهده می کنید:

  1. اگر شماره حساب اشتباه وارد شده باشد یا شماره حساب واریزیارانه خانوار نباشد. توجه: شماره حساب را به صورت یک عدد بدون فاصله،خط تیره، نقطه و حروف وارد کنید.
    توجه: شماره کارت با شماره حساب متفاوت است و امکان ورود به سامانه با شماره کارت واریزی یارانه وجود ندارد.
  2. اگر سرپرست و عضوی که کد ملی شان وارد شده، برای دریافت یارانه در یک خانوار ثبت نشده باشند.
  3. اگر سرپرست یا عضوی که کد ملی شان وارد شده، جزء یارانه بگیران فعلی نباشند

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما به اشتراک می‌گذارید، سپاسگزاریم

3.5/5 - (130 امتیاز)
فیسبوک توییتر لینکداین تلگرام واتس اپ

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 1573
دوست نداشتم: 1718
میانگین امتیازات: 0.92

291 دیدگاه در “جواب اعتراض به یارانه معیشتی/ برای دریافت یارانه معیشتی چه باید کرد؟

چرا زمان جنگ ما باید دفاع کنیم اما من که معلمم باز نشسته ودولت حقوقم را میبیند ولی اقساطم را نمیبیند مگر جانبازان استسنا نیستند من که باید برا کمک خرجم مجبورم چاههای دیگر کار کنم دولت مشدحسن گفت کلید دارد وقفلها رو هم خراب کرد پس یارانه معیشتی که به رزمنده وجانبازان تعلق نمیگیرد پس چرا به عده ای سرمایه دار تعلق گرفته

سلام من ۲ساله ازدواج کردم اما یارانه رو جدانکرده بودیم ازخانواده.
معیشتی بهمون تعلق نگرفت تا این که من وخواهرم یارانه رو جداکردیم .امروز برای خونوادم و من و خواهرم معیشتی واریز شد
برای خونوادم و خواهرم معوقه ۳ماه قبل رو هم واریز کردن اما برای من فقط این ماه و واریزکردن
میشه راهنمایی کنید چرا برای من معوقه واریزنشد؟

سلام دوست عزیز
در این مورد اطلاعی ندارم.

با سلام با توجه به اینکه از آذر ماه 98 تاکنون جوان 28 ساله دامادم بیمار قطع عضو (پای چپ )از بالای زانو دارم و جهت پای مصنوعی در خواست وام دادم و تراکنش و واریزی وام هاو برداشت وام ها و در خواست قرض از دوستانم جهت مداوای بیمارم و خرید قطعات پلی سنتریک و مفصل زانوی آلمانی و پنجه کربنیک آمریکایی هزینه بالایی داشتند رو به وام گرفتن و قرض گرفتن از دوستانم بدلیل همراه و مداوای بیمارم در مرحله اول ثبت نام نکردم وقت به اتمام رسیده بودمرحله دوم ثبت نام کردم که توجه به برداشت ها و تراکنش ها شد که مستندات موجود جزء وام گرفتن و قرض ها نیست و نبود خواهشمندم یارانه معیشتی واریز گردد/با تشکر

سلام دوست عزیز
این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی منتشر شده است. این درخواست در حیطه کاری ما نیست. با تشکر

سلام خدالعنتشون کنه با این طرح هاشون کثافتای اشغال من ماهی۱.۵ملیون حقوقمه نه خونه دارم هزارتا قرض دارم بهم گفتن جزدهک بالای جامعه هستی لعنت بهشون فقط همین لعنت به روحانی و دولتش

واقعا یه عده گوسفند بالا نشتن برای حق مردم دارن تعین تکلیف میکنند من افردای میشناسم وضعیت مالی شون ده بلکه صد برابر منه برای اونا دارن بسته معیشتی میرزن برای من نمی ریزن بعد اسمش گذاشتن کار کارشناسی. خدا این سرنگون کنه انشاالله .

سلام
من ۸ بهمن ماه برا بسته معیشتی اعتراض زدم
هر وقت میرم تو سایت این جمله را نوشته: اعتراض شما در سامانه ثبت شده نتایج درماه جاری مشخص میشود
خب الان هم که امروز ۱۰ اسفند هست هنوز جواب نتیجه را نزدند
لطفا در این مورد جواب دهید
سپاس

سلام دوست عزیز
حتماً نیاز به بررسی بیشتر داشتند. من در این مورد اطلاعی ندارم.

اگر جواب اعتراض منفی باشه.. شخص تحت پوشش سرپرست که سپرده داره شامل مالیات میشه

سلام دوست عزیز
اشخاص تحت پوشش فقط در محاسبه گردش مالی برای مشمول شدن یارانه معیشتی تأثیر دارد. به مالیات ربطی ندارد.

سلام .من چند ماه پیش خونه وماشینمو فروختم پولش اومد به حسابم بعد دوباره خریدم ولی یارانه بهم تعلق نگرفته .چکار باید بکنم واز چه راهی باید علت عدم تعلق یارانه رو بدونم .لطفا راهنمایی کنید .ممنون از شما

سلام دوست عزیز
متآسفأنه سیستم محاسبه گردش مالی به صورتی است که به عنوان مثال مبلغ 20 میلیون را اگر در 3 حساب خود انتقال دهید یعنی شما 60 میلیون گردش مالی داشتید. طبق راه حلی که گفتند باید در 6 ماه آینده مراقب ورودی حسابتون باشید.

سلام
من از ترس قطع یارانه ازبسته حمایت معیشتی انصراف دادم درحالیکه حقمون بود چطوری میتونم دوباره اعتراض کنم الانم میشه یا بعد6ماه دوباره بایداعتراض کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
متأسفانه در این موررد اطلاعی ندارم.

سلام خسته نباشيد راستش من هر چي ميزنم براي معيشت ميزنه اطلاعات شما نادرست است در صورتي كه هم كد ملي من و همسرم هم شماره حساب درست است اما دليلش چيه پس ميزنه اشتباه است

سلام دوست عزیز
دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد، مشکلات این چنینی سایت، مربوط به اداره تعاون است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *