بامَن 24

راهنمای نصب "رمزنما" و فعالسازی رمز یکبار مصرف بانک مسکن

🏧 راهنمای نصب “رمزنما” و فعالسازی رمز یکبار مصرف بانک مسکن

بانک مرکزی قوانین و الزامات مربوط به رمز یکبار مصرف را به تمامی بانک ها اعلام کرده است. از این رو همه بانک ها برای فعالسازی رمز یکبارا مصرف اقدام کرده و اپلیکیشن مخصوص خود را ارائه داده‌اند.

نحوه دریافت و فعالسازی رمز یکبار مصرف تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب

بانک مسکن نیز در این راستا اپلیکیشن “رمزنما” را معرفی کرده است. در این مطلب به نحوه فعالسازی رمز یکبار مصرف بانک مسکن پرداختیم.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را با بامن۲۴ تجربه کنید

نحوه فعالسازی رمز یکبار مصرف با دستگاه خودپرداز بانک مسکن

در گام نخست باید به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک مسکن مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید. پس از وارد کردن رمز اول، دکمه “خدمات رمز” را بزنید. سپس “خدمات رمز پویا” را انتخاب کنید.

رمز پویا

در بین گزینه هایی که مشاهده می‌کنید، “تخصیص رمز پویا” را انتخاب کنید.

رمز پویا

سپس شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و دکمه ادامه را فشار دهید.

رمز پویا

توجه داشته باشید که باید شماره تلفن همراه وارد شده با شماره تلفن قبت شده در سیستم بانکی منطبق باشد. در ادامه اگر فعالسازی با موفقیت انجام شود، شماره سریال را در یک رسید تحویل می‌دهد و هم زمان پیامکی حاوی کد فعالسازی رمز پویا ارسال می‌شود.

رمز پویا

نحوه نصب و فعالسازی اپلیکشین “رمزنما” بانک مسکن

برای فعالسازی رمز یکبار مصرف، ابتدا باید اپلیکیشن “رمزنما” را از سایت بانک مسکن دانلود کنید. برای وارد شدن به برنامه رمز ورود دلخواه خود را تعیین کنید.

رمزنما

توجه داشته باشید در مرحله ثبت اطلاعات به اینترنت نیاز دارید اما بعد از ثبت اطلاعات، بدون نیاز به اینترنت دریافت رمز یکبار مصرف امکان پذیر است.

پس از ورود به برنامه، در صفحه زیر علامت به علاوه را بزنید و اولین توکن را ایجاد کنید.

رمزنما

برای ثبت توکن جدید، شماره کارت، شماره سریال توکن و کد فعالسازی توکن را وارد کنید. برای ثبت شماره سریال توکن می‌توانید، رسید آنرا اسکن کنید و کد فعالسازی توکن موجود در پیامک ارسال شده را وارد کنید.

رمزنما

با تکمیل مراحل قبل، کارت ثبت شده نمایش داده می‌شود. در صورتی که می‌خواهید توکن جدیدی برای کارتی که قبلا در لیست توکن ها ثبت شده است، اختصاص دهید، باید توکن قبلی را حذف کرده و دوباره عملیات ثبت را انجام دهید.

رمزنما

برای دریافت رمز یکبار مصرف، گزینه “دریافت رمز کارت” را انتخاب کنید. سپس رمز یکبار مصرف برای مدت زمان ۶۰ ثانیه نمایش داده می‌شود.

رمزنما

آیا رمز یکبار مصرف کارت خود را فعال کرده‌اید؟ دیدگاه خود را در رابطه با فعالسازی رمز یکبار مصرف برای ما بنویسید.

از خدمات منحصر به فرد بامَن ۲۴ برای خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض بهره ­مند شوید.

3/5 - (40 امتیاز)