بامَن 24

طرح تامین اجتماعی رایتل

طرح تامین اجتماعی رایتل ؛ طرحی مخصوص تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی

با توجه به استقبال گسترده کاربران از طرح تامین اجتماعی رایتل ، رایتل بار دیگر اقدام به ارائه این طرح با شرایط جدید کرده است. آن‌دسته از متقاضیانی که کد بیمه (دفترچه تامین اجتماعی) دارند، در صورتی‌که تاکنون سیم‌کارت ویژه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را دریافت نکرده باشند، می‌توانند با ارائه کد بیمه تامین اجتماعی و کدملی در طرح جدید ثبت‌نام کنند. هدایای این طرح نیز به مدت یکسال به بیمه‌شدگان تخصیص داده می‌شود. همچنین تمامی مشترکین پیشین طرح تامین اجتماعی می‌توانند با خرید بسته‌های جدولی که در ادامه خواهد آمد، از هدیه مشابه برخوردار شوند.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را در “بامن ۲۴” تجربه کنید

هدایای طرح تامین اجتماعی رایتل

شما با ثبت‌نام در طرح تامین اجتماعی، یک سیم‌کارت اعتباری رایگان با ۵۰۰ مگابایت اینترنت ۳۰ روزه از رایتل به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی هدیه می‌گیرید. علاوه بر این هدیه، از امکان دریافت ۱۲ دوره هدیه ۳۰ روزه شامل ۲ گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایتلی بهره‌مند خواهید شد. اولین دوره ۳۰ روزه از تاریخ فعال‌سازی سیم‌کارت، آغاز شده و تا یکسال (۱۲ دوره ۳۰ روزه) ادامه می‌یابد.

هدیه رایتل به بیمه شدگان تامین اجتماعی

حتماً بخوانید: راهنمای ثبت نام و مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

فعالسازی اینترنت رایتل طرح تامین اجتماعی

جهت دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی( ۲ گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایتلی ۳۰ روزه)، لازم است در هر دوره اقدام به خرید و فعال‌سازی یکی از بسته‌های مصرفی منتخب محصول تامین اجتماعی کنید؛ در جدول زیر فهرست بسته های مصرفی منتخب ۳۰ روزه که خرید آنها مشمول دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی می شود، آورده شده اند. همچنین خرید بسته های بلندمدت (۹۰، ۱۸۰ و ۳۶۵ روزه) نیز مشمول دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی رایتل می‌شوند.

طرح تامین اجتماعی رایتل

به این ترتیب خریداران سیم کارت تامین اجتماعی، در صورتی‌که حداقل یک بسته مصرفی، در هر دوره ۳۰ روزه خریداری کنند، مشمول ۲ گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایتلی برای همان دوره (۳۰ روزه) خواهند شد. در صورت عدم خرید بسته مصرفی در بازه زمانی مجاز، شما امکان استفاده از هدیه اعلام شده در آن دوره را ندارید ولی در دوره های بعدی (تا ۱۲ دوره) در صورت احراز شرایط امکان دریافت هدیه در آن ماه را خواهید داشت.

سوالات زیادی در مورد اینکه کد بسته اینترنتی سی روزه رایتل تامین اجتماعی کدام است، وجود دارد؛ در این مورد باید گفت هیچ کدی مخصوص فعال سازی اینترنت رایتل تامین اجتماعی وجود ندارد. فقط باید یک بسته اینترنت رایتل خریداری کرد تا 2 گیگ بسته رایتل تامین اجتماعی به طور اتومات برای شما فعال شود.

برای خرید بسته اینترنت به منظور فعالسازی بسته های اینترنت رایتل تامین اجتماعی باید به سایت بامن24 مراجعه کرده و بسته مورد نظر خود را خریداری کنید تا طرح اینترنت رایگان تامین اجتماعی رایتل برای شما فعال شود.

برای مشاهده تمامی بسته های اینترنت همراه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل کلیک کنید.

کد دستوری مانده اینترنت رایتل تامین اجتماعی

زمانیکه یک بسته اینترنت رایتل به دلخواه خریداری کردید، اینترنت هدیه رایتل تامین اجتماعی برای شما فعال خواهد. با شماره گیری کد دستوری زیر می‌توانید از باقی مانده اینترنت هر دو بسته استعلام بگیرید.

# 2*142*

سپس پیامک باقی مانده اینترنت رایتل برای شما ارسال خواهد شد.

نکات:

  • برای خرید شارژ رایتل می توانید توسط سایت بامن۲۴ اقدام نمایید.
  • زمانی که بسته هدیه رایتل برای شما فعال است، نسبت به خرید مجدد بسته منتخب اقدام نفرمایید زیرا امکان تخصیص دو بسته هدیه هم زمان در این طرح وجود ندارد. در صورت تمایل به بهره‌مندی از هدایای بسته های اینترنت تامین اجتماعی، پس از اتمام بسته هدیه خود اقدام به خرید و فعال سازی بسته جدید کنید.
  • مشترکینی که در طرح پیشین، بسته آغازین تامین اجتماعی را دریافت کرده باشند، امکان دریافت مجدد سیم‌کارت در این طرح را نخواهند داشت. بسته های آغازین فقط یک‌بار قابل خریداری توسط هر ترکیب یکتای کدملی/کد بیمه تامین اجتماعی خواهد بود.
  • شما فقط یک‌بار امکان ثبت‌نام و خرید سیم کارت این طرح را دارید. در صورت ثبت‌نام و دریافت بیش از یک سیم کارت در طرح حاضر، سیم کارت دوم به بعد با بسته این طرح ارایه نخواهد شد.
  • در صورتی که بسته های بلند مدت (۹۰ روزه و بیشتر) را در هر بازه ۳۰ روزه خریداری کنید، فقط حجم هدیه همان دوره ۳۰ روزه که در آن اقدام به خرید کرده‌اید، برای شما فعال خواهد شد.

از خدمات منحصر به فرد بامَن ۲۴ برای خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض بهره ­مند شوید.

از اینکه دیدگاه خود را با ما به اشتراک می‌گذارید، سپاسگزاریم.

4.1/5 - (27 امتیاز)