بامَن 24

ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا

ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا

با تصویب ستاد ملی کرونا در جهت حمایت از کسب‌و‌کارهای آسیب دیده، حدود ۳۰ میلیون نفر از حمایت‌های معیشتی دولت برخوردار می‌شوند. با تصویب این مصوبه، حدود ۱۱ میلیون خانوار مشمول پرداخت تسهیلات قرض­‌الحسنه یک میلیون تومانی می‌شوند.

ثبت‌نام سرپرست خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا از سه‌شنبه 4 آذرماه آغاز و تا سه‌شنبه 11 آذرماه ادامه خواهد داشت.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را با “بامن ۲۴” امتحان کنید

مراحل ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا

برای ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا می‌بایست، سرپرست خانوار کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ا ازسال نماید. (ارسال پیامک باید از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار باشد).

متقاضیان محترم:
دقت داشته باشید که پیامک را تنها یک‌بار ارسال نمایید.

مراحل پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونا

پیامک ارسال شده توسط سرپرست خانوارها از اولین روز ثبت‌نام: سه‌شنبه ۴ آذرماه تا سه‌شنبه ۱۱ آذرماه  به مدت یک هفته دریافت خواهد شد. پس از پایان مهلت ثبت‌نام (ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها) به مدت یک هفته از ۱۲ آذرماه تا ۱۹ آذرماه، داده‌های اطلاعاتی پایش خواهند شد و در هفته سوم از ۲۰ آذرماه الی ۲۷ آذرماه به پیامک‌های دریافتی که مشمول دریافت وام شده‌اند، با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

سوالات متداول

وام یک میلیونی کرونا چند درصد و بازپرداخت آن به چه صورت است؟

پرداخت تسهیلات قرض­‌الحسنه یک میلیون تومانی کرونا با نرخ کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت اقساط ۳۰ ماهه از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار می‌باشد.

چه کسانی مشمول طرح دریافت وام 1 میلیون تومانی کرونا هستند؟

تنها افرادی که در دوره قبل وام کرونای معیشتی را دریافت نکرده‌اند و و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند جهت دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا ثبت‌نام نمایند.
لازم به ذکر است افراد دارای درآمد ثابت شامل: کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوقهای بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود مستقیم اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

1.3/5 - (112 امتیاز)