بامَن 24

استعلام تعداد سیم کارت‌های مشترکین اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

استعلام تعداد سیم کارت‌های مشترکین اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

طبق قانون تخلفاتی که از طریق شماره های تلفن همراه اتفاق می‌افتد، به عهده مالک اصلی سیم کارت است.سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای سامان دهی سیم کارت های تلفن همراهی که با هویت ناقص ثبت شده‌اند، سامانه استعلام تعداد سیم کارت های مشترکین اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل را در سراسر کشور راه اندازی کرده است. با استعلام مالکیت سیم کارت خود، از مالک بودن سیم کارتتان اطمینان حاصل کنید.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را در “بامن ۲۴” تجربه کنید

روش های استعلام سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل

1. سامانه استعلام سیم کارت مشترکین ایرانسل، همراه اول و رایتل

با ورود به سامانه استعلام سیم کارت با کد ملی، می‌توانید از تعداد سیم کارت هایی که در شبکه اپراتورهای تلفن همراه که به نام شما ثبت شده است، مطلع شوید.

2. استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل با پیامک

با ما همراه باشید تا مراحل استعلام تعداد سیم کارت های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل را آموزش دهیم.

حتماً بخوانید: ترفند زیرکانه برای پیدا کردن شماره های ایرانسل ثبت شده به نام خودتان

میخوای بدونی چندتا سیمکارت به نامت هست؟
با برنامه همیاب24 به طور رایگان از تعداد سیمکارت های به نام خودت استعلام بگیر.
لینک دانلود برنامه همیاب۲۴

سامانه استعلام سیم کارت مشترکین تلفن همراه

باید وارد سایت https://mobilecount.cra.ir/ شوید و مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: قوانین سامانه استعلام سرویس های مشترکین را تأیید و دکمه مرحله بعد را انتخاب کنید.

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه

مرحله دوم: برای ورود اطلاعات ابتدا باید نوع شناسه هویتی خود را انتخاب کنید.

سپس جهت استعلام سیم کارت، کد ملی و شماره همراه متعلق به خود را وارد کنید و سپس به مرحله بعد بروید. قسمت های ستاره دار حتماً پر شود.

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه

مرحله سوم: در این مرحله صفحه زیر را مشاهده می‌کنید.

همزمان پیامک تعداد سیم کارت های ثبت شده به نام شما برایتان ارسال می‌شود.

حتماً بخوانید: انتقال مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک/ همراه اول، ایرانسل و رایتل

استعلام سیم کارت مشترکین تلفن همراه از طریق پیامک

آسان ترین روش برای استعلام تعداد سیم کارت های مشترکین، استفاده از سامانه پیامکی است. در این روش باید کد ملی خود را با شماره همراه به نام خود به سرشماره 3000150 پیامک کنید.

درصورتی که سیم کارتی که استفاده می‌کنید به نام خودتان نیست، بایستی جهت انتقال مالکیت آن به نام خود اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام سیم کارت رایگان به صورت اینترنتی کلیک کنید

در صورت دیدن مغایرت چه باید کرد؟

به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید و شماره تلفن های تحت مالکیت خود را اعلام کنید. تقاضا کنید که شماره هایی که به نام شما ثبت شده اما متعلق به شما نیست، از شما سلب مالکیت شود. برای سیم کارت های ایرانسل باید به نمایندگی مجاز اپراتور ایرانسل مراجعه کرده و برای سیم کارت های همراه اول به نمایندگی های مجاز اپراتور همراه اول و یا مخابرات مراجعه کنید و درخواست خود را به صورت کتبی بنویسید، امضا کنید و تحویل دهید. در صورتی که با هرگونه مشکل مواجه شدید، می‌توانید به سایت https://195.cra.ir/ مراجعه کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

آموزش تصویری سوزاندن سیم کارت ایرانسل با پوکه و بدون پوکه را از دست ندهید.

نکات مهم

  • استعلام تعداد سیم کارت های مشترکین پس از گذشت 10 روز از استعلام قبلی امکان پذیر است.
  • اعلام شماره هایی که به نام شما ثبت شده اما از آن اطلاعی ندارید، غیرقانونی است و فقط می‌توانید تقاضای سلب مالکیت از خود کنید.

ممکن است با روش های گفته شده از تعداد سیم کارت هایی که به نام شماست، مطلع شوید. اما شک دارید که سیم کارت مورد نظر، به نام شما ثبت شده است یا خیر. برای استعلام مالکیت سیم کارت خود کلیک کنید.

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

3.3/5 - (587 امتیاز)
فیسبوک توییتر لینکداین تلگرام واتس اپ

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 2702
دوست نداشتم: 2702
میانگین امتیازات: 1

36 دیدگاه در “استعلام تعداد سیم کارت‌های مشترکین اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

سلام من میخام سیم کارت ثبت کنم میگن ۱۰ تا سیم کارت‌به اسم هست ولی میرم دفتر نماینیدگی ایرانسل همراه اول فقط یه سیم کارت به اسمم هست اونم قطع دو طرفه خاص شده وصل نمیشه خواهشن راهنمایی کنین چیکار کنم ممنون

سلام وحید عزیز
پیشنهاد می‌کنم سیم کارت ها تون رو بسوزونید. در مطلب ترفند زیرکانه برای پیدا کردن شماره های ایرانسل ثبت شده به نام خودتان روش دیگری را معرفی کردیم تا از شماره های ایرانسل به نام خودتون اطلاع پیدا کنید. اگر هم عجله دارید می‌تونید سیم کارت رایتل بخرید.

سلام من میخواستم استعلام سیم کارتهای ایرانسل بنامم رو بگیرم باکد ملی ولی در حال حاضر سیم کارتی بنام در دست ندارم باید چکنم

سلام. من تازه اپلیکیشن را نصب کردم و بعد چند بار کد در OTP زدم ولی چون اشتباه بود قفل شده. حالا که از اینترنت کد را گرفتم نمیتونم بزنم. چه کار کنم؟

سلام رضا عزیز
متوجه نشدم منظورتون چه اپلیکیشنی هست.

سلام خسته نباشید،من سیمکارت ایرانسل خریدم وبه نام خودم زدم،الان 1ماهه سیمکارتم گم شده وروشنه دارن استفاده میکنن،زنگ زدم اپراتور میگه اصلن این سیمکارت به نام شما نیست گفتم مگه میشه همه چی سیمکارت دست منه حتی شماره سریال وغیره سیمکارت الان دست منه میخوام بسوزونم میگه به نام شما نیست چیکار باید بکنم.

سلام خانم احمدی عزیز
اگر از سیم کارت به مدت طولانی استفاده نشود، از آن سلب مالکیت می‌شود و امکان فروش این سیم کارت به افراد دیگر وجود دارد.

سلام وخسته نباشید
من ازاپراتورهمراه اول وایرانسل سیمکارت داشتم ولی الان هیچ یک ازشماره هام رویادم نیست درحال حاظرسیمکارتی به نام خودم ندارم .ایا راه حلی وجودداره لطفاراهنمایی بفرمایین.ممنونم😊

سلام محمد عزیز
از سامانه استعلام تعداد سیم کارت استعلام بگیرید، ببینید چه تعداد سیم کارت به نام شماست. در صورت تمایل می‌تونید به نمایندگی مجاز ایرانسل یا همراه اول مراجعه کنید و برای دریافت سیم کارت اقدام کنید. و یا یک سیم کارت جدید خریداری کنید.

پیشخوان شماره نمیگه همسرم یه سیم کارت بنامش بوده ولی گم شده وشمارشو یادش نیست وبه هرجا هم مراجعه کردیم شماره نمیدن پیامک به ۳۰۰۰۱۵۰دادیم جواب نمیدن اینچجورشه پس ازکجا بفهمیم لین شماره که بنامش هست چنده؟

سلام خانم کاردان عزیز
پیشنهاد می‌کنم با پشتیبانی اپراتورتون تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنند.

سلام . مشکل من هم مشکل دوستمونه که گفته : سوال اول “من اگر شماره های که بنامم بود یادم میامد که استعلام نمیگرفتم من شمارهای که بنامم هست رو چگونه میتوانم استعلام کنم ؟
سوال دوم ” حدود سه “چهار ماه پیش برای پدرم که سرپرست خانواده است یک خط رایگان گرفتم و الان برای وام یک ملیونی باید از همون خط پیام بفرستم ولی شماره مسدود شده و من هم شماره خط را فراموش کردم چگونه شماره خطی که برای پدرم گرفتم رو استعلام کنم ؟(در قسمت استعلام شماره همراه میخواد)

سلام حسن عزیز
من در سوال قبلی هم پاسخ دادم که باید یا به امور مشترکین و پشتیبانی اپراتورتون تماس بگیرید و یا به نمایندگی هایی که خدمات اپراتور شما رو ارائه میدهند، مراجعه کنید.

سلام سوال اول “من اگر شماره های که بنامم بود یادم میامد که استعلام نمیگرفتم من شمارهای که بنامم هست رو چگونه میتوانم استعلام کنم ؟
سوال دوم ” حدود سه “چهار ماه پیش برای پدرم که سرپرست خانواده است یک خط رایگان گرفتم و الان برای وام یک ملیونی باید از همون خط پیام بفرستم ولی شماره مسدود شده و من هم شماره خط را فراموش کردم چگونه شماره خطی که برای پدرم گرفتم رو استعلام کنم ؟(در قسمت استعلام شماره همراه میخواد)

سلام شاهین عزیز
برای سیم کارت ایرانسل راه حل رو نوشتیم که چطور شماره های ایرانسل به نام خودتون رو پیدا کنید. تنها راه فهمیدن شماره هایی که به نامتون هست اینه که به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید و کد ملی رو بدید، اونها شماره سیم کارت رو به شما تحویل می‌دهند.

سلام ممنون از روش زیرکانه ایرانسل ولی آیا برای سایر خطوط چنین روش هایی وجود دارد؟

سلام حامد عزیز
از شما سپاسگزارم. در مورد دیگر اپراتورها اطلاعی ندارم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *