بامَن 24

انواع روش های خرید شارژ ایرانسل

۱۵ روش برای خریدن شارژ ایرانسل | آشنایی با تمامی روش های خرید شارژ ایرانسل

در این نوشته قصد داریم به بررسی ۱۵ روش موجود برای خرید شارژ ایرانسل بپردازیم و مزایا و معایب هرکدام از این روش ها را بررسی نماییم. پس در ادامه نوشته با ما همراه باشید.

امروزه روش‌های گوناگونی برای تهیه شارژ ایرانسل و سایر اپراتورها مانند همراه اول، رایتل و … وجود دارد. از جمله این‌روش ها می‌توان خرید شارژ در بستر اینترنت، تهیه شارژ با استفاده از کدهای دستوری Ussd، خرید شارژ از طریق پیامک، خرید شارژ ایرانسل با استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن های موجود برای تلفن های هوشمند را بیان نمود که اخیراً نیز توجهات زیادی را به خود جلب نموده است.

در ادامه به بررسی ۱۵ روش موجود می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را در “بامن ۲۴” تجربه کنید

۱) خرید شارژ با استفاده از وب‌سایت بامَن ۲۴

یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل، مراجعه به سایت بامَن۲۴ است. با مراجعه به وب‌سایت بامَن ۲۴ و مشخص نمودن نوع و مقدار شارژ مورد نیاز خود می‌توانید عملیات خرید شارژ را در کمتر از یک دقیقه تکمیل نموده و شارژ را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت نمایید.

هم چنین با نصب اپلیکیشن بامن 24 می‌توانید علاوه بر خرید شارژ مستقیم و عادی، اقدام به خرید شارژ شگفت انگیز ایرانسل نمایید.

۲) خرید شارژ با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

با دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانید، شارژ مورد نظر خود را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت نمایید. اپلیکیشن “ایرانسل من” رایگان و برای پلتفرم های  iOS، اندروید و وب منتشر شده است. در این اپلیکیشن امکان مدیریت مصرف، خرید و پرداخت حساب ایرانسلی برای کاربران فراهم شده است.

حتما بخوانید: معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانسل من

۳) تهیه شارژ ایرانسل از طریق ارسال پیامک

مشترکین ایرانسل می توانند برای تهیه شارژ از طریق پیامک به روش زیر عمل نمایند.

شما می‌بایست با توجه به مبلغ شارژی که می‌خواهید تهیه نمایید، شماره آن را به شماره ۷۲۷۲ پیامک نمایید. شماره هر شارژ بر اساس مبلغ بدین صورت می باشد:برای شارژ هزار تومانی عدد یک، برای شارژ ۲۰۰۰ تومانی عدد ۲، برای خرید شارژ ایرانسل ۵۰۰۰ تومانی عدد ۵، برای تهیه شارژ ۱۰۰۰۰ تومانی ایرانسل عدد ۱۰ و برای تهیه شارژ ۲۰۰۰۰ تومانی این اپراتور عدد ۲۰ را به شماره ۷۲۷۲ پیامک نمایید.

شما می‌بایست برای اینکه بتوانید از این سرویس برای تهیه شارژ ایرانسل مورد نیاز خود استفاده کنید، باید ابتدا شماره کارت بانکی خود را ثبت نمایید و رمز پیامکی دریافت نمایید. برای انجام این کار با شماره گیری #۷۲۰* و ثبت کارت بانکی، رمز پیامکی دریافت می‌کنید.

به عنوان مثال شما برای خرید یک شارژ ۲۰۰۰ تومانی ایرانسل باید رمز پیامکی خود با یک فاصله و سپس عدد ۲ را به شماره ۷۲۷۲ اس ام اس کنید.

۴) خرید شارژ ایرانسل از طریق نرم افزار همراه بانک و باجه های خدمات بانکی

یکی دیگر از روش های خرید شارژ ایرانسل استفاده از نرم افزارهای همراه بانک و یا استفاده از باجه‌های خدمات بانکی می‌باشد.

شما می‌بایست برای استفاده از این روش برای تهیه شارژ نرم افزارهای همراه بانک یکی از بانک های ایران اعم از ملی، ملی، صادرات، تجارت، پاسارگاد، اقتصاد نوین، کشاورزی و یا … را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید و از آن طریق شارژ خریداری نمایید.

۵) خرید شارژ از بانک سرمایه

ایرانسل اقدام به همکاری با بانک سرمایه در جهت فروش شارژ مستقیم ایرانسل و بدون نیاز به وارد کردن پین کد و شماره رمز شارژ کرده است.

همچنین مشترکین دائمی این اپراتور نیز می‌توانند برای پرداخت قبض خود از سامانه بانک سرمایه استفاده کنند. از دیگر خدماتی که توسط این سرویس ارائه می‌شود، می توان به خرید شارژ مستقیم، پرداخت قبض و صورت حساب سیم کارت دائمی، خرید شارژ وایمکس ایرانسل، تهیه شارژ به صورت معمولی و شگفت انگیز و همچنین پرداخت قبض وایمکس های دائمی اشاره کرد.

برای تهیه شارژ به این طریق می‌بایست ابتدا به وبسایت بانک سرمایه مراجعه نمایید. با داشتن یک کارت عضو شتاب و رمز اینترنتی آن می‌توان از خدمات این سرویس بهره مند شد.

تهیه شارژ به این روش این امکان را می‌دهد که سیم کارت خود را به صورت مستقیم و آنی شارژ نمایید.

۶) بانکداری همراه، باجه ایرانسل

با استفاده از سرویس باجه ایرانسل شما می‌توانید، به آسانی هر چه تمام‌تر بدون نیاز به پرداخت مبلغ بیشتر، برای خرید شارژ و عدم نیاز به وارد کردن پین کد های طولانی برای سیم کارت خود اعتبار ریالی تهیه نمایید.

شما می‌توانید با شماره گیره کد دستوری #۱۰۰* و با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب و همچنین رمز اینترنتی آن به سادگی برای سیم کارت خود شارژ تهیه نمایید.

۷) خرید شارژ مستقیم از طریق وبسایت ایرانسل

شارژ مستقیم روش جدیدی است که اپراتور ایرانسل این روزها ارائه کرده است. با استفاده از این روش نیاز نیست که کد ۱۶ رقمی شارژ خریداری شده را وارد سیم کارت خود نمایید! چرا که پس از خرید شارژ، مبلغ به صورت اتوماتیک به اعتبار شما افزوده می‌شود.

۸) خرید شارژ از طریق دستگاه‌های خودپرداز

مشترکان می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها، شارژ ایرانسل خریداری نمایند. برای استفاده از این روش ابتدا کارت بانکی خود را در خودپردازهای بانک طرف قرار داد ایرانسل وارد نمایید، سپس در صفحه‌ی اصلی گزینه خرید شارژ را انتخاب نمایید و سپس گزینه‌ی ایرانسل را انتخاب کنید.

حال مبلغ شارژی را که نیاز دارید از بین گزینه های، شارژ دو هزار تومانی، ۵ هزار تومانی، ۱۰ هزار تومانی و ۲۰ هزار تومانی انتخاب نمایید.

کد شارژ ایرانسل

پس از این مرحله خودپرداز رسیدی را چاپ می‌نماید که کد شارژ ایرانسل بر روی آن درج شده است. کد شارژ را می توانید با کد دستوری زیر وارد نمایید:

#کد شارژ ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱*

بانک‌هایی که طرف قرار داد ایرانسل می‌باشند و می توان با استفاده از خودپرداز های آن ها شارژ تهیه نمود عبارتند از:

پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا،  موسسه اعتباری توسعه، صادرات، کشاورزی، اقتصاد نوین، ملت، آینده، ملی.

۹) خرید شارژ با استفاده از پایانه‌های فروش (POS)

مشترکین ایرانسل می‌توانند با استفاده از پایانه‌های فروش بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل سیم کارت خود را شارژ نمایند. برای این کار باید به روش زیر عمل نمایید:

ابتدا به یکی از فروشگاه‌هایی که دارای پایانه فروش می‌باشد مراجعه نمایید، کارت بانکی خود را در دستگاه بکشید و از منوی آن خرید شارژ را انتخاب نمایید و از یکی از مبالغ ۲ هزار، ۵ هزار، ۱۰ هزار و ۲۰ هزار تومانی یکی را انتخاب نمایید و پس از کسر مبلغ شارژ از حساب بانکی شما، دستگاه رسیدی که شامل پین کد شارژ می‌باشد چاپ می نماید و کد شارژ را با استفاده از روش گفته شده در قسمت قبل، وارد کنید.

در صورتی که خللی در هنگام چاپ رسید رخ دهد، شما تنها می‌توانید با استفاده از همان کارت و همان پایانه فروش رمز شارژ را مجدداً دریافت نمایید.

۱۰) شارژ الکترونیکی ایرانسل

سرویس جدیدی که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه نموده است، سرویس شارژ الکترونیکی و یا همان E-Charge می‌باشد. با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست که شما مبالغ از پیش تعیین شده شارژ تهیه نمایید و می‌توانید با هر مبلغ و میزانی شارژ خرید نمایید به عنوان مثال یک شارژ ۱۴۰۰ تومانی با استفاده از این سرویس می‌توانید خریداری نمایید.

برای تهیه اینگونه شارژ باید به نمایندگان ایرانسل که دارای گواهینامه شارژ الکترونیکی می‌باشند، مراجعه نمایید و پس از انجام عملیات پیامکی به منظور موفقیت‌آمیز بودن عملیات، دریافت خواهید کرد.

۱۱) خرید شارژ اینترنتی

یکی دیگر از روش‌های جدید خرید شارژ، شارژ اینترنتی می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده وبسایت بانک های طرف قرار داد و یا سایر فروشگاه های شارژ اینترنتی مانند وبسایت بامن ۲۴، شارژ ایرانسل را در مبالغ ۲,۰۰۰، ۵,۰۰۰ و … تهیه نمایید.

با استفاده از این روش مبلغ شارژ خریداری شده از حساب بانکی که در هنگام تکمیل خرید وارد نموده اید، کسر خواهد شد.

۱۲) شارژ قاصدک

یکی دیگر از روش‌های تهیه شارژ ایرانسل، خرید از شبکه شارژ الکترونیکی فوری قاصدک می‌باشد. شما با مراجعه به وبسایت این شرکت برای دریافت شارژ فوری اقدام نمایید.

۱۳) خرید شارژ مستقیم ایرانسل با استفاده از تلفن همراه

با استفاده از این سرویس که ایرانسل در جهت آسان کردن هرچه بیشتر پروسه خرید شارژ طراحی کرده است، شما قادر خواهید بود گوشی تلفن همراه خود و یا اطرافیانتان را نیز شارژ نمایید. تنها کافی است به آدرس مورد نظر مراجعه نمایید و تلفن همراه خود و یا سایر مشترکین را شارژ نمایید.

بعد از مراجعه به آدرس ذکر شده، با وارد کردن شماره تلفن همراهی که قصد خرید شارژ برای آن را دارید، نوع شارژ که می‌تواند معمولی و یا شگفت انگیز باشد را انتخاب می کنید و سپس مبلغ شارژ را وارد کرده و وارد درگاه بانکی به منظور پرداخت وجه می شوید. پس از موفقیت آمیز بودن عملیات پرداخت، سیم کارت مورد نظر به صورت خودکار شارژ خواهد شد.

۱۴) کد شارژ ایرانسل #۷*

ایرانسل با ارائه این سرویس قصد دارد تا شرایطی فراهم نماید که مشترکینی که دسترسی به اینترنت و فروشگاه و یا خودپرداز ندارند نیز بتوانند به آسانی سیم کارت خود را شارژ نمایند.

روش استفاده از این طرح به این صورت می باشد که ابتدا کد دستوری #۷* را از سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری می نمایید و سپس زبان مورد نظر خود را انتخاب می کنید و بعد از انتخاب مبلغ شارژ، شماره کارت به همراه رمز دوم کارت از شما دریافت خواهد شد و سیم کارت شما شارژ خواهد شد.

۱۵) تلفن گویای ۷۰۹

ایرانسل تلفن گویای ۷۰۹ را به منظور سهولت خرید برای مشترکین خود راه اندازی نموده است. مشترکین دائمی برای پرداخت قبوض خود و مشترکین اعتباری نیز برای تهیه شارژ ایرانسل می توانند از این سامانه بهره ببرند.

همچنین لازم به ذکر است امکان تهیه شارژ برای دیگر مشترکان نیز از طریق این سرویس فراهم آمده است.

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

4.4/5 - (87 امتیاز)
فیسبوک توییتر لینکداین تلگرام واتس اپ

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 1476
دوست نداشتم: 1584
میانگین امتیازات: 0.93

14 دیدگاه در “۱۵ روش برای خریدن شارژ ایرانسل | آشنایی با تمامی روش های خرید شارژ ایرانسل

اخرش نفهمیدم چطور میشه با خط همراه دایمی خط اینرانسل رو سارژ کرد !!

سلام رزیتا عزیز
منظورتون رو متوجه نشدم. خط دائمی همراه اول؟
پیشنهاد میکنم برای خرید شارژ، اپلیکیشن بامن 24 رو دانلود کنید

سلام چرا گزینهای بسته های اینترنتی برداشته شده مبالغ بالا رفته ولی حجم بسته پایین اومده ؟

سلام دوست عزیز
متأسفانه اپراتورها حجم بسته ها رو کاهش دادند.

سلام و وقت بخیر

قلج زاده هستم از شرکت آذرتل

نمیدونم شرکت مارو چقدر میشناسید ( azartel.ir) ، میخواستیم بدونیم میتونید در زمینه فروش شارژ با هم همکاری داشته باشیم.

سپاس

سلام وقت شما بخیر
لطفا با پشتیبانی بامن24 به شماره 09027172424 تماس بگیرید.

سلام من بسته اینترنت یک ماهه، ۱۶گیگ را ازطریق سامانه *۱# خریدم که در دو نوبت تکرار کردم که هر دفعه مبلغ ۳۸۶۹۵۰ریال از کارت بانکی کم شد ولی بسته اینترنت بهم نداده .لطفا راهنمایی کنید چکار کنم تا به پولم برسم. ممنونم.

سلام جناب کیانی عزیز
با پشتیبانی اپراتورتون تماس بگیرید. برای اینکه با این مشکلات واجه نشید، پیشنهاد میکنم اپلیکیشن بامن24 رو دانلود کنید، تا به آسانی خرید شارژ و بسته اینترنت خودتون رو انجام بدید. هم چنین پشتیبانی اپلیکیشن بامن24 همیشه پشتیبان شماست.

سلام وقت تون بخیر
من بسته میگیرم،شارژ پولی من کم میشه(شارژ پولی شارژ میگیرم زود میپره)علت شارژ پولی کم میشه،میشه بهم بگین تا انجام میدم ولی من به شماره ی700تماس گرفتم به اپراتور وصل نمیشم،علتش چیه؟

سلام دوست عزیز
شما میتونید از طریق ایرانسل من یا وب سایت ایرانسل با پشتیبانی تماس بگیرید.

سلام وعرض ادب خدمت دوستان با دستگاه پوز مغازه شارژایرانسل برای یکی از دوستان خریداری نمودم به صورت انتخاب گزینه شارژمستقم به مبلغ ۷۰۰۰ تومان ولی بعد از موفق بودن عملیات ۷۶۳۰ تومان از کارت من کسر گردید در صورتی که شارژ همراه اول خریداری میکنم عین مبلغ انتخابی من کسر میشود نه اضافی تر چرا تفاوت وجود داره لطفا جواب دهید .سپاسگزارم از شما

سلام دوست عزیز
این مبلغی که برای خرید شارژ ایرانسل اضافه می‌شود، با احتساب مالیات ارزش افزوده است. اپراتور همراه اول برای حرید شارژ، مالیات ارزش افزوده را محاسبه نمی‌کند، اما زمانی که از شارژ استفاده می‌کنید، یعنی بعد از مکالمه این مالیات را از شارژ شما کسر می‌کند.

دوستان از بعضی شرکت ها و برنامه ها سعی کنید شارژ نخرید. مشکل دارند. من از #۵۰۰* خواستم بخرم از اعتبار کارت بانکی ام ۲۱۸۰۰ تومن کم کرد ولی شارژ نشد الآن ۱۶ روزه دارم پیگیری می کنم خبری نیست. پول رو برنمی گردونند.

بله دوست عزیز، ازین بابت متأسفیم. برخی از سامانه ها این مشکلات رو دارن، خوشبختانه ما از این قبیل مشکلات نداشتیم و اگر درصدی بوده با پیگیری سریع بخش پشتیبانی حل شده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *